មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ លោក ហ៊ុន សែន ផ្ដាំ​ផ្ញើ​កូនៗ​ពី​លំហូរ​ជន​អន្តោប្រវេសន៍​អាច​នឹង​ឡើង​កាន់​អំណាច

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







ខុងមិញ :

គ្មានជនជាតិណាក្រៅពីយូនទេ ដែលចង់ចូលនៅ ហើយចង់បានប្រទេសយើង ហើយមានតែសម្តេចទេដែល មិនអើពើ មកថ្វើឯងភ័យ។

Mar 03, 2017 08:20 PM

    Reply to this comment

All Khmer pple be ready in 2018 :

Oh...that's holysht man...how this stupid man can became a pm in the last 38+years in power,there were only him that the first one in this case"khmer+vietminh".This"HS" fugitive will landing in ICC's custody in day ahead.Unfortunately,this poor country who running by nvc's 8 heads redevil to wide out Cambodian from the world map.This puppet govn't who endorsed evil man Hun Sen"1979 to present" to lead Cambodia by leftist vietminh radical group,and this fascist dictator had ever never care about Cambodian people and country.See million n.vietnamese illegal immigrating across country,especially in Tole Sab river fulled of n.vietnamese's float boating houses people, they came here freely and destroyed ecosystems and environments.But, this nvc's puppet govn't didn't care all those nvc's illegal migrants,it's just kept quietly...otherwise this nvc's puppet govn't try to help those illegal migrants to build home and some financial aid.But,this puppet govn't has ever never care to its own people,if native people try to speak up or try to report to this puppet govn't...there will be face a serious consequences.Most part of those nvc's illegal immigration came here,because they thought Cambodia were richest resources and no anybody else can destroy them unlike in n.vietnam,that why they seen to many opportunities to take advantage over rich resource and do whatever they want"like illegal fishy,logging,land gab,illegal mineral,tax invasion,tax loophole,illegal,destroy ecosystem,environment, drug,sex,gambling,human trafficking,money laundering,illegal activity,gangster,criminal,fugitive hidden,serial killer,espionage,foods poison,counterfeit and etc and etc.

Mar 03, 2017 12:55 PM

    Reply to this comment

អាង ពី ភ្នំពេញ :

និយាយតែគ្មានបានការ

Mar 03, 2017 04:09 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

តើខ្មែរយើងអាចចាត់ទុកលោកហ៊ុន សែនជាបីតាបណ្ឌិតបានដែរឫទេ ខ្ញុំមិនមែនដេញទាន់ជាន់កែងលោកទេ​ តែលោកប្រើវោហាសព្ទដោយមិនស្គាល់ថា​ អ្វីដែលមានប្រយោជន៍និង អ្វីគ្មានប្រយោជន៍ដល់អ្នកស្តាប់ដែលជាពលរដ្ឋខ្មែរ។ ខ្ញុំបាទសូមជំរាបលោកហ៊ុន សែនផងចុះថា​ ប្រជាជាតិអាមេរិកាំងឫ បារាំងក្គឺ បើបុគ្កលណាចង់ក្លាយជាអ្នកដឹកនាំប្រទេសដោយកាជ្រើសរើសពីពលរដ្ឋហើយនោះ ត្រូវតែហ៊ានទទួលខុសត្រូវចំពោះមុខច្បាប់និងប្រវត្តិសាស្ត្ររបស់របស់ប្រទេសខ្លួន។ ប្រសិនបើមេដឹកនាំប្រទេសនោះប្រព្រឹត្តខុសដល់ក្បត់ជាតិគឺ តុលាការប្រទេសនោះនឹងចាប់កាត់ទោសនៅក្នុងប្រទេសតែម្តង ដោយមិនចាំបាច់ឳិ្យពលរដ្ឋទៅពឺងពាក់ដល់តុលាកាឳក្រឹដ្ឋកម្មអន្តរជាតិI.C.C ទេ ។ បើលោកហ៊ុន សែនជាបិតាបណ្ឌឹតមែននោះ លោកហ៊ុន សែនត្រូវមើលនយោបាយអន្តោប្រវេសន៍នែប្រទេសគូដេវ័រផង កុំឳ្យជនអន្តោប្រវេសន៍ឈ្នះឆ្នោតក្លាយជាដឹកនាំជនជាតិដើមរបស់ខ្លូនបានហើយទើបដឹងខ្លួនថា កំហុសជ្រុលខក នាំឳ្យសោកា៕

Mar 02, 2017 10:02 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :


សម្តេចមានប្រសាសន៍ហ្នឹងខុសទៀតហើយ សម្តេចមានដែលសួរខ្លូនឯងទេថាហេតុអ្វីបានជាជនអន្តោប្រវេសន៍ហូរចូលយ៉ាងអនាធិបតេយ្យ? បើសម្តេចលើកជាសំណួរនេះខ្ញុំគិតថាសម្តេចប្រាកដជាដឹងចម្លើយ។ ដូច្នេះខ្ញុំ សូមលើកសំណួរជូនសម្តេចដូចតទៅនេះចុះ ៖

តើអ្នកណាយល់ព្រមឲ្យយួនមកនៅលើទឹកដីខ្មែរ? សម្តេចមែនទេ? តើអ្នកណាយល់ព្រមឲ្យយួនមកនៅពេញបឹងទន្លេសាបនឹងលើផ្ទៃទឹកនានា? សម្តេចមែនទេ? តើអ្នកណាយល់ព្រមឲ្យយួនឈ្មោះខ្មែរ ថោង សារ៉ាត់ ពាក់ផ្កាយពីរត្រួតក្បាលខ្មែរ? សម្តេចមែនទេ? តើអ្នកណាយល់ព្រមឲ្យយួនមកសម្លាប់ខ្មែររង្គាលដោយយក ក៥ ជាលេស? សម្តេចមែនទេ? តើអ្នកណាយល់ព្រមឲ្យយួនធ្វើសន្ធិសញ្ញាបំពេញបន្ថែមខុសច្បាប់? សម្តេចមែនទេ? បើសម្តេចហើយ ចាំបាច់ទៅចោទអ្នកណា?

ខ្ញុំមានសំណួរច្រើនទៀតតែសួរប៉ុណ្ណឹងសិនបានហើយ ព្រោះខ្លាចសម្តេចរវល់នឹងហ្វេសប៊ុកពេករកពេលឆ្លើយគ្មាន។

អូ នៅមានមួយទៀត សម្តេចមិនមែនជាមេដឹកនាំខ្មែរទេ ព្រោះមេដឹកនាំខ្មែរបម្រើប្រយោជន៍ខ្មែរ សម្តេចបម្រើប្រយោជន៍យួននឹងបក្សពួកក្រុមគ្រួសារតែប៉ុណ្ណោះ ដូច្នេះប្រទេសខ្មែរកំពុងតែដឹកនាំដោយជនអន្តោប្រវេសន៍តើ គេគ្រាន់តែយកស្បៃទៅពាក់មុខហ្នឹង។

Mar 02, 2017 08:04 PM

    Reply to this comment

Lai Hieng ពី la :

សែសិបឆ្នាំហើយទើបតែនឹកឃើញ តាំងពីមេនរគបាល មេទាហានសព្វថ្ងៃមួយភាគធំសុទ្ធតែយួន នាយភ្នែកទោលផលចំជាល្ងង់មែន។

Mar 02, 2017 07:27 PM

    Reply to this comment

UK :

It is better than bullshit Khmer who do not care about their own people. They can be Cambodian American, Chinese Cambodian, and so on.... As long as there is a check and balance power. People are people!!!

Mar 02, 2017 12:47 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី ភព :

បើអាក្រក់ដួចសព្វថ្ងៃឲ្យជនអន្តោប្រវេសន័កាន់កាន់អំណាចក៏ប្រសើរជាងហ៊ុនសែនដែរ

Mar 02, 2017 12:29 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

If the native nation don't abide by laws, the power will shift to the immigrants because the immigrants tend to abide by laws better than the native people that abuse their power like Hun Sen as example. On the other hands, only the leaders who abide by law can bring peace to their citizens because justice is the main stream to peace and security. Think about it ,even the mafia society still wants justice. Good thing ,Hun Sen awares but the problem he loves too much power ,he will cling till his death. Poor Khmer !

Mar 02, 2017 09:31 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល