មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ សង្គម​ស៊ីវិល​និង​គ.ជ.ប​អំពាវនាវ​ឲ្យ​ពលរដ្ឋ​ទៅ​ពិនិត្យ​ឈ្មោះ​និង​ចុះ​ឈ្មោះ​បោះ​ឆ្នោត

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រជាជនមិនមានជំនឿលើអាពីរក្បាលសួស្តីនិងនីថាទេ។ធើមិនដឹងមិន
លឺនៅតែបន្តប្រើវាទៀត។ប្រុងមកធើស៊ីនៅអាណត្តិក្រោយទៀតឬ??

យើងមិនទុកចិត្តឲ្យមន្ត្រីCPPមកធ្វើគជបបានទេ?ជាអជ្ញាកណ្តាល
ផងជាកីឡាករផង?

Oct 01, 2013 02:28 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :


_. អោយ ប្រជាពលរដ្ឋ ទៅចុះឈ្មោះ និងពិនិត្យឈ្មោះ បោះឆ្នោត នៅខែ ភ្លៀង ទឹកកំពុងលិចផ្ទះ ល្ហេមល្ហាម រកកន្លែងជ្រកមិនបានផង មានពេលអែណា ទៅចុះឈ្មោះ និងពិនិត្យឈ្មោះ បោះឆ្នោត _. ..លោកអុឹម សួរស្តី . ទេព និថា អគតិ អែងបានផ្ទះម៉ាសុីនត្រជាក់ ដេកស្រួល មិនដឹងសុខទុក្ខប្រជាពលរដ្ឋ ទេ ឫ អី . ត្រូវចេះគឹតផង ! . ( (..ត្រូវដូរពេលវេលាទៅខែប្រាំង វិញ )

Sep 30, 2013 10:57 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

._ ល្អដែរ គ.ជ.ប អត់ចេះគឹត អោយ ប្រជាពលរដ្ឋ ទៅចុះឈ្មោះ និងពិនិត្យឈ្មោះ បោះឆ្នោត នៅខែ ភ្លៀង ទឹកកំពុងលិចផ្ទះ រ ហេម រ ហាមរកកន្លែងជ្រកមិនបានផង មានពេលអែណា ទៅចុះឈ្មោះ និងពិនិត្យឈ្មោះ បោះឆ្នោត ត្រូវចេះគឹតផង ! ._ យកល្អត្រូវលើកពេល ទៅខែប្រាំង វិញ . សូមអរគុណ._

Sep 30, 2013 10:24 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

_. បើចង់បានប្រជារាស្ត្រ បោះឆ្នោត អោយបានច្រើន គ្រប់ៗគ្នា . ត្រូវដូរ ពេលវេលា ត្រូវ លើក ពេលទៅបោះ ឆ្នោត នៅខែ មិនា វិញ . គឺជារដូវប្រាំង ប្រជារាស្ត្រ គាត់ ងាយស្រួលធ្វើដំណើរ ! ._ ចុះឈ្មោះ និងពិនិត្យឈ្មោះ ក៏លើកពេល ទៅ ខែប្រាំងដែរ . ដូចជា ខែ គុម្ភះ . មិនា . មេសា . ឱសភា . ជ្រើស រើសខែណាក៏បានដែរ ! . សូមអរគុណ -

Sep 30, 2013 11:32 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ធ្វើនៅខែប្រាំងម្តេចបាន ព្រោះនេះជាយុទ្ធសាស្រ្តពួកទមិឡ។

Oct 01, 2013 02:15 AM

អ្នកអានក្លែមមឹគ ពី សមុទ្ររាម :

ពួកបង្កររឿងអើយ! រូតរះនាំមីដើម មីចុងតូវឲ្យទាន់ពេល!..ពិសេសពួកខាំប្រែត(Comfrel )!
...ហើយកុំភ្លេចថតដាក់ក្រោមកន្ទេលផង!..កុំស្រែកតាប៉ែ គេបន្លំលួចៗដដែលៗ..គួរនាំគ្នាប្រើខួរក្នុងផ្លូវល្អផងតូវ!..គឺខ្លួនឯងអសមត្ថភាពទេ!..

Sep 30, 2013 10:13 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

For the justics,NEC must to change.
All khmer people do not accepte This condiction,because NEC are members of cpp,So do not to keep any hope,one day we CAN, we Will be never,and never,because the police and the thief is the same man.

Sep 30, 2013 03:01 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លោកលេខ៧ ដល់ពេលដឹកដៃអ្នកបាត់ឈ្មោះជាងមួយលាននាក់ទៅចុះឈ្មោះផង។ អ្នកនៅឆ្ងាយត្រូវចេញសោហ៊ុយថ្លៃឡាន។ អ្នកនៅជិតត្រូវទៅគោះទ្វារតាមផ្ទះ។ ត្រូវចេះត្រួតពិនិត្យទៀត។ បើចុះឈ្មោះហើយគ្មានឈ្មោះទៀត ត្រូវចេះតវ៉ាផង។ ពួកលេខបួនគេធ្វើដូចនេះណា!

Sep 29, 2013 11:11 AM

    Reply to this comment

Peter ពី USA :

Is this a joke or what? They did not solve the problem from last election for the people who did not get to vote. This is the Corrupted Cheating Party at work....

Sep 29, 2013 08:59 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

គជបក្រុមប្រឹក្សាធម្មនុញ្ញតុលាការកំលាំងប្រដាប់អាវុធក្សត្រសុទ្ធជា
គណបក្សប្រជាជនចឹងបោះទាល់ងាប់ក៏មិនឈ្នះគេដែរ។បើទោះជា
ឈ្នះក៏គេមិនប្រគល់ឲ្យធើអីគេ???ដូចសាលាក្តីខ្មែរក្រហមបរទេស
មកធើអីកើតក្រៅពីយកលុយមកចាក់ចោល??រក០៣ឬ០៤អីត្រឹមតែ
០២ក៏អត់ផង(ពន្យាទាល់ចាស់ងាប់អស់)។។

Sep 29, 2013 07:51 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

បោះឆ្នោតនាំខាតពេលខាតលុយអត់ប្រយោជន៏។គ្រាន់តែជាឡប់ឡែ
គជបព្រៃព្រឹក្សាធម្មរុញ្ញ(ក្រុមប្រឹក្សាធម្មនុញ្ញ)កំលាំងប្រដាប់អាវុធនឹង
ក្សាត្រាសុទ្ធបស់គេចឹងបោះទាល់ងាប់ក៏មិនឈ្នះដែរ!!!!!!!!!

Sep 29, 2013 07:27 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល