មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ អ្នក​វិភាគ៖ កម្ពុជា​នឹង​​បាត់​ជំនឿ​ពី​អន្តរជាតិ​បើ​អាសនៈ​នៅ​អ.ស.ប​ត្រូវ​ព្យួរ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







Roth ពី WA :

When the Khmer Rouge killed more than 3 million of innocent people, UN did not even care and still kept KR seat in the UN. Do you think this organization really cares about what Sam Raingsy is asking for? RFA, would you please interview different analysts than your hero Kem Ley? or no one in Cambodia can do a good job as this stupid analyst?

Oct 01, 2013 01:33 PM

    Reply to this comment

យាយជី ពី ភ្នំសំពៅ :

នៅកម្ពុជា! បើប្រៀបធៀបអ្នកដឹកនាំក្រោយសម្តេចឪមក ឃើញថាតែរដ្ឋាភិបាលបច្ចុប្បន្នទេដូចជាគ្រាន់បើជាងគេគួរសម...
...បើដូរទៅអ្នកផ្សេងដូចចាំយ៉ាប់!..ព្រោះលុយរៃអង្គាសពីស្រុកក្រៅមកយកទៅទិញឡានជិះខ្លួនឯងអញ្ចឹង!?..

Oct 01, 2013 05:00 AM

    Reply to this comment

son sac ពី khmer of Delta :

រដ្ឋភិបាលខុសច្បាបដែលដឹកនាំប្រទេសដោយគណៈបក្សប្រជាជន មិនដែលខល់ទាលតែសោះអំពីអ្វីដែលនាំអោយខូចមុខមាត់ឬប្រយោជន៍ជាតិ គឺដឹងតែពីធ្វើយ៉ាងណាអោយតែរបបខ្លួនរស់

Oct 01, 2013 04:43 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សភាពការណ៍កម្ពុជាមិនធ្ងន់ធ្ងរដល់ថ្នាក់ ស.ប.អ ព្យួកៅអីទេអ្នកវិភាគអើយ។ គេត្រូវព្យួសញ្ញាប័តអ្នកវិភាគវិញទើបត្រូវព្រោះតែមិនស្គាល់បញ្ហាខ្មែរបានច្បាស់។

Oct 01, 2013 04:23 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

រដ្ឋាភិបាលមិនគ្រប់ទឹកដឹកនាំដោយនាយករដ្ឋមន្រ្តីខួរបង្កង អមដោយរដ្ឋមន្រ្តី ពុករលួយ ក្បត់ជាតិ!

Sep 30, 2013 10:02 PM

    Reply to this comment

KODAK ពី P.PENH :

មានតែCPPទេដែលពឹងបរទេសអោយមកត្រួតត្រាខ្មេរនោះគឺបរតទេសយួន៕

Sep 30, 2013 08:02 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ដោយសារលោកឯងចង់ផ្គាប់ចិត្តយួនជាចៅហ្វាយលោកឯង លោកឯងហ៊ាននិយាយបែបនេះដាក់អ្នកម្ចាស់ជំនួយ លោកឯងជាមនុស្សអាក្រក់ខ្លាំងណាស់ ។ គេផ្តាច់ជំនួយខ្មែរ លោកឯងអត់ងាប់ទេ តែរាស្ត្រខ្មែរជាអ្នកស្លាប់។ លោកឯងខំស៊ីសាច់ហុតឈាមរាស្រ្តខ្មែរ តែយួនយកស្រុកខ្មែរបាន លោកឯងកុំស្តាយក្រោយឲ្យសោះ។

Sep 30, 2013 07:06 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

This illegal government can not function very long without CNRP in there.

Sep 30, 2013 06:20 PM

    Reply to this comment

ភវរ្ម័ន ពី បាវិត :

១) មនុស្សចាស់ ជាម យៀបចោទគណបក្សសង្រ្គោះជាតិពីការ
សុំឲ្យអង្គការសហប្រជាជាតិពិចារណាព្យួរអសនៈរដ្ឋាភិបាល
ដែលកើតពីការលួចប្លន់ឆន្ទះរាស្រ្ដខ្មែរ នៅអង្គការសហប្រជា
ជាតិ ថាជា (អ្វីដែលប្រធានគណបក្សសង្គ្រោះជាតិ ធ្វើនេះ
មិនខុសអ្វីស្មើនឹងទាមទារឲ្យបរទេសត្រួតត្រាលើកម្ពុជា) ។

Sep 30, 2013 11:51 AM

    Reply to this comment

ភវរ្ម័ន ពី បាវិត :

សួរថាកន្លងមកជាង៣៣ឆ្នាំនេះ គណបក្សប្រជាជន បាន
ធ្វើឲ្យជាតិខ្មែរមាតុកម្ពុជារួចផុតពីការត្រួតត្រាឈ្លានពាន
ពីសំណាក់យួនវៀតណាម ឬទេ??? សុំពិចារណាលើ
ទហឡីករ ៣ចំណុច ក) គណបក្សប្រជាជន ដាក់កម្ពុជា
ជាប្រទេសចំណុះយួនសង្គមនិយម ក្រោមពាក្សថាសាមគ្គី
ចំណងចងរឹតកម្ពុជាម៉ឺនឆ្នាំ ខ្មែរត្រូវដឹងគុណយួនត
ពូជ ខ្លាំងជាងដឹកគុណឪពុកម្ដាយបង្កើតចិញ្ចឹមបីបាច់កូនទៅទៀត

Sep 30, 2013 11:50 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

នៅយួន គេហៅថាខ្មែរ
ដល់នៅខ្មែរហៅថាយួន ។ អនិច្ចារខ្មែរក្រោម

Oct 05, 2013 04:45 PM

ភវរ្ម័ន ពី បាវិត :

ខ) ចាត់ទុកកិច្ចព្រមព្រៀងសន្ដិភាពទីក្រុងប៉ារីស ២៣ តុលា
១៩៩១ ថាអស់សុពលភាព ហើយដាក់ឲ្យកិច្ចព្រមព្រៀងយួន
និងហ៊ុន សែន ឲ្យមានប្រសិទ្ធិភាពឡើងវិញ ដើម្បីឲ្យយួន
កាត់យកកោះត្រល់ដែនសមុទ្រនិងព្រំដែនខ្មែរ តាមមហិច្ឆិតា
របស់យួន ។
គ) រដ្ឋាភិបាល កាន់អំណាចដោយគណបក្សប្រជាជនហ៊ុន សែន
ពីឆ្នាំ១៩៧៩ មុនកិច្ចព្រមព្រៀងសន្ដិភាពទីក្រុងប៉ារីស ២៣ តុលា
១៩៩១ ក៏ដូចជាពេលបច្ចុប្បន្ន មិនដែលអនុវត្តន៍ច្បាប់អន្តោប្រវេសន៍

Sep 30, 2013 11:48 AM

    Reply to this comment

ភវរ្ម័ន ពី បាវិត :

៣)ចំពោះជនជាតិយួនអន្ដោប្រវេសន៍ខុសច្បាប់ហូរចូលមករស់នៅគ្រប់ទី
កន្លែងលើទន្លេ បឹងទន្លេសាបពេញផ្ទៃប្រទេសកម្ពុជា ។ ចំណុចនេះជា
នយោបាយឈ្លានពានជាមហាជន ដែលអនាគតមិនលើសពី៦០ ៧០ឆ្នាំទៀត
ប្រជាជនយួននិងមានចំនួនច្រើនជាងប្រជារាស្រ្ដខ្មែរ !!!
សួរថាតើ៣ចំណុចដែលខ្ញុំលើកឡើងនេះ ពិតឬទេ? ជាម យៀប
ពិចារណា កុំចោទថាខ្ញុំ ញុះញង់ បំភ្លៃការពិត ??? ប្រកាន់ពូជសាសន៍ ???
មិនអាចកែក្រឡាសបាន ជាម យៀបគណបក្សប្រជាជនហ្នឹងហើយយក
មាតុភូមិកម្ពុជាដាក់ក្រោមនឹមត្រួតត្រារបស់យួនកុំមុយនិស ។

Sep 30, 2013 11:44 AM

    Reply to this comment

Castro De La Monreo ពី Paris , France :

What are these guys talking about? In Cambodia does not have serious problem as much as in Syria or Egypt killed people and cutting off politicians activities from opposition they are still standing on there ground at the UN. I didn't say CPP's government did nothing wrong, but these analysists couldn't frieghten whoever lower educated or less thinking. Would you don't try to cure your patient as an independent professionalism doctor?

Sep 30, 2013 11:14 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Suspending Cambodia's seat at UN...??????? It's just a dream on the mid-day. This can only cheat peasants but it will never happen in context of Cambodia today. I can bet anyone who wish..!

Sep 30, 2013 09:11 AM

    Reply to this comment

TA KWAN ពី PP :

Mr.Cheam Yeap, if you crazy about your power, you cannot look ahead. Your young idea will provoke a bad fortune for your CPP. The UN is not China or Vietnam. Mr.Chhean Von & Dog Chhim Phalvorun should advise Mr. Cheam Yeap to know what is the United Nation and what is a meaning of Paris agreement. Did you remember since 1980 till 1993, why UN kept KR flag and UN refused your 5 tops flag? On behalf I'm a farmer, I ask you to seal your mouth is better and wait for result from your selfish, egoism and your absolute actions.

Sep 30, 2013 05:38 AM

    Reply to this comment

ហាន់យុទ្ធ ពី តាកែវ :

លួចបានអំណាចមកវិញវាប្រសើជាងអត់ ចង់កាត់ជំនួយក៏មិនខ្លាច អង្គការសហប្រជាជាតិមិនទទួលស្គាល់ក៏មិនខ្លាច តែជាមយៀបយើងខ្លាចតែម្យ៉ាងគត់គឺ គណកម្មការឯករាជ្យសើរើត្រួតពិនិតសន្លឹកឆ្នោត រកយុត្តិធម៌ជូនប្រជាពលរដ្ឋម្ចាស់ឆ្នោត។

Sep 30, 2013 05:32 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ឲ្យអន្តរជាតិត្រួតជនផ្តាច់ការប្រសើជាងឲ្យយួនត្រួតក្បាល យកសេដ្ឋដូចសព្វថ្ងៃនេះ។

Sep 30, 2013 03:47 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ខ្ញុំយល់ស្របតាមមតិនេះ

Oct 01, 2013 05:32 AM

អ្នក​អាន​អនាមិក :

គំនិតខ្ញុំគេ ថោកណាស់!

Oct 01, 2013 12:08 PM

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លោកជាម យៀប ., មិនមែនបរទេស ត្រួតត្រា ដូចយួនឈ្លានពាន នោះ ទេ .! គឺអង្គការសហប្រជាជាតិ ជួយរកយុត្តិធម៍ អោយប្រជារាស្ត្រ ខ្មែរ ដែលគាត់បាត់សន្លឹកឆ្នោត ! . ((_ បើកុំតែមាន អង្គការសហប្រជាជាតិ ជួយ .
ម្លេះ យួនយកដី ខ្មែរទាំងមូលបាត់ទៅហើយ .! ចំណែកលោកហុ៑ន សែន . ជាម យៀប អែង ក៏យួនមិនទុកអោយធ្វើអាយ៉ងដែរ . គឺសម្លាប់ចោល ទាំងអស់ !. ))

Sep 30, 2013 03:41 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ថ្នាំពណ៌ម៉ាក “យួន”។ ថ្នាំប្រភេទនេះល្បីណាស់ និងត្រូវបានអ្នកនយោបាយទសវត្សរ៍ឆ្នាំ៦០ ៧០ ៨០ និងបច្ចុប្បន្នប្រើលាបមនុស្សរស់នៅលើទឹកដីសុវណ្ណភូមិនេះជាអចិន្រ្តៃយ៍។ ប្រសិទ្ធិភាពថ្នាំនេះ សក្តិសិទ្ធិណាស់ បើបានលាបហើយមនុស្សខ្មែរស្អប់គ្នាតពូជ សំលាប់គ្នាឯងច្រើនលាននាក់។ ប្រទេស ជាតិដើរថយក្រោយច្រើនឆ្នាំ។ វគ្គបណ្តុះបណ្តាលប្រើប្រាស់ថ្នាំនេះចាប់បើកទៀតហើយនៅទីលាន ប្រជាធិបតេយ្យភ្នំពេញ។ អ្នកគ្រប់គ្រងកម្មវិធីគឺលេខ៧។ គ្រូមានបទពិសោធធ្វើបាតុកម្មនៅថៃ ទុយ ណេស៊ី លីប៊ី អេហ្សិប និងស៊ីរី។ បានបណ្តុះបណ្តាល និងគាំទ្រហិរញ្ញវត្ថុពីលោកខាងលិច។