មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ រដ្ឋសភា​ព្រមាន​ចាត់​វិធាន​ការ​បក្ស​ប្រឆាំង​ករណី​ចោទ​រដ្ឋាភិបាល​ថា​មិន​ស្រប​ច្បាប់

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

HUN SEN VERY CRAZY WITH POWER.HE NOT STRONG MAN ? HE IS GOD

Sep 29, 2013 04:48 AM

    Reply to this comment

thida ពី phnom penh :

GO AWAY CCP.STOP DO LIKE THAT.NEVER TAKL ABOUT SALE ALL THINGS,YOUN IN CAMBODIA

Sep 29, 2013 04:42 AM

    Reply to this comment

Ms. Davin ពី Phnom Penh :

CPP fears to form the independent committee to find out the national election irregularities so we call them the thief. Right now, they menace CNRP without being shy.

Sep 28, 2013 09:22 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Sep 28, 2013 01:00 PM

    Reply to this comment

ភវរ្ម័ន ពី បាវិត :

លោក ជាម យៀប គម្រាមបែបនេះដូចជាមើលស្រាល
ប្រជារាស្រ្ដខ្មែរធ្ងន់ធ្ងរណាស់យើងមិនអាចទទួលយកបានទេ
លោកឯងចង់យកអំណាចខ្ទប់មាត់រាស្រ្ដខ្មែរ ៧០%ឬ???
បើចង់ឲ្យជាតិខ្មែរទទួលស្គាល់មែនសុំប្រញាប់វិលទៅរក
ការបង្កើតគណកម្មាឯករាជ្យស៊ើបអង្កេត ឝ.ជ.ប គឺ ពួក
ឝ.ជ.ប នេះហើយជាអ្នកបង្កបញ្ហាទាំងអស់ជាដើមចមធ្វើ
ឲ្យអស្ថេរភាពនយោបាយ កើតបានរដ្ឋាភិបាលខុសច្បាប់
និងបំបែកបំបាក់ឯកភាពជាតិ រំលោភច្បាប់រដ្ឋធម្មនុញ្ញ។

Sep 28, 2013 05:46 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លោក យៀម ចៀម: រាស្ត្របោះឆ្នោតឲ្យបំរើរាស្រ្ត ឬ រាស្រ្តបោះឆ្នោតឲ្យសំលាប់រាស្ត្រ

Sep 28, 2013 03:33 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សំឡត់មិនខ្លាច ទិញមិនលក់ សុខចិត្តងាប់ក្នុងនាមជារាស្រ្ត​ មិនរស់ក្នុងភាពពុករលួយទេ ខ្លាចចៅៗសួរថា តាបានលុយមកពីណាច្រើនម្លេះ?? តាមបានលុយមកពីពុករលួយ អញ្ជឹងមានតែតា លក់ជាតិ អត់ទេ គឺជញ្ជក់ឈាមរាស្រ្ត អញ្ជឹងតាគឺចាបីសាច ជញ្ជក់ឈាមហើយ​ អត់ទេគឺ4សាច!

Sep 28, 2013 03:28 AM

    Reply to this comment

សីលា សុខ ពី កំពង់ចាម :

មនុស្សល្អ មានឧត្តមគតិ មានមនសិការ មានគតិបណ្ឌិត ប៉ុណ្ណាក៍ដោយ ឲ្យតែបានរនៅស្រុកខ្មែរយូរឆ្នាំ ពួកគេនឹង ជំងឺសរសៃប្រសាទ បើមិនតិចក៍ច្រើនដែរ ។ បញ្ហានេះ បណ្តាលមកពីខ្មែរ ចុងសតវត្សទី២០ និងដើមសតវត្សទី២១ នេះ មានរបៀបដឹកនាំមិនដឹងស្អីខុស ស្អីត្រូវ ។

Sep 28, 2013 03:24 AM

    Reply to this comment

នី នូធីតា ពី ភ្នំពេញ ( BBU) :

នាងខ្ញុំយល់ថា កើតមួយជាតិទោះជាមានកំណើតជាឆ្កែ សហរដ្ឋអាមេរិកក៍មានសិទ្ធិសេរីភាព មានជីវភាពប្រសើរ ជាង រស់ក្រោមគំនៀប ការដឹកនាំរបស់ ហ៊ុន សែនដែរ ។

Sep 28, 2013 03:14 AM

    Reply to this comment

អ៊ូ វណ្ណារ៉ា ពី កំពង់សោម :

លោកបណ្ឌិតរដ្ឋអើយ លួចគេ បន្លំហើយចង់ចាប់គេដាក់គុក ទៀត នេះឬប្រជាធិបតេយ្យស្រុកខ្មែរ?។
រដ្ឋាភិបាលរបស់លោក វា​​​មិនខុសច្បាប់ទេ វារំលោភលើ រដ្ឋធម្មនុញ្ញ រំលោភសិទ្ធិមនុស្សធ្ងន់ធ្ងរ វាបង្កើត រដ្ឋបាលបែបឯកបក្ស ។ អ្នកដែលយល់ថាត្រឹមត្រូវមានតែ គណៈបក្សប្រជាជន និងប្រទេសដែលមិនដែលបានបោះ ឆ្នោតទេដែលទទួលស្គាល់ដោយគ្មានលក្ខខណ្ឌ ។ មេរបស់លោក លោក ហ៊ុន សែន និយាយថា គាត់មិនត្រូវការ ការទទួលស្គាល់បីប្រធានាធិបតី ប្រមុខរដ្ឋ អគ្គរដ្ឋទូត/អគ្គរាជទូត និងអង្គការសហប្រជាជាតិទេ ។ សំដី យង់ឃ្នងបែបនេះមិនសមជាអ្នកដឹកនាំដ៍កំពូលរបស់ជាតិទេ ។

Sep 28, 2013 03:05 AM

    Reply to this comment

Mike ពី Boston :

All of your warnings to act against the opposition party are the worst mistakes than all your government's reforming plans will save. If you want to show the public that you do that is the right thing, go on and do it! Now nearly all the Khmer see your terrible mistakes that can't be forgiven. If you continue to reform your ways of attacking the opposition, all the Khmer will not support you anymore.

Sep 28, 2013 02:35 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

CPP never respect the law but they always use their own verbal law when they want to do something.

Sep 28, 2013 02:12 AM

    Reply to this comment

Ms. Rasmey ពី Kampongcham province :

To : Mr. Yim Yap


Mr. Yim yap , Please explain me about របបប្រជាធិបតេយ្យសេរីពហុបក្ស ?

Ms. Rasmey (Student)

Sep 27, 2013 11:16 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Battambang :

ជូនលោក ជាម យៀប:ប្រជាជនភាគច្រើនបានដឹងថា គណបក្ស
ប្រជាជនបានប្រើគជបអោយលួចបន្លំឆ្នោត ដើម្បីគណបក្សខ្លួនឯង
យកឈ្នះ។ ក្នុងនាមខ្ញុំជាប្រជាជនម្នាក់ ខ្ញុំសូមសួរថា បើគណបក្ស
ប្រជាជនឈ្នះឆ្នោតមែន តើលោកខ្លាចអីក្នុងការបង្កើតគណកម្មការ
ឯករាជ្យដើម្បីស្វែងរកភាពមិនប្រក្រតីទាំងនោះ យើងជាអ្នកនយោ
បាយត្រូវហ៊ានទទួលស្គាល់ការពិត មិនមែនចេះតែនិយាយអោយ
រួចមាត់នោះទេ ព្រោះលោកជាអ្នទទួលខុសត្រូវលើប្រទេសជាតិ
និងប្រជាជនខ្លួនឯង សរុបសេចក្តីមក គ្រប់អ្នកនយោបាយទាំង
អស់ត្រូវធ្វើអ្វីៗ ដើម្បីជាតិមាតុភូមិ និងប្រជាជន ៕

Sep 27, 2013 10:28 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ពួកែ​ខាង​គំរាមគេ តែខ្លួន​ធ្វើខុស​រហូត​មើល​មិន​ឃើញទេ! ធ្វើអ្វីគ្រប់យ៉ាង​មានដែលគិត​ពីច្បាប់ទេ

Sep 27, 2013 10:22 PM

    Reply to this comment

Unknown ពី Alone :

Very bad ruler

Sep 27, 2013 10:11 PM

    Reply to this comment

Hk ពី Pp :

Mr. Yeab, why you are very quick forgot the big lesion learned that CPP seats lost over 20 to CNRP. Now you return to the past experience. Cambodian people learned very well about this experience while you did learn nothing. You are old age enough to relax.

Sep 27, 2013 09:57 PM

    Reply to this comment

Star ពី Pp :

Cream Yeab, you are strong man in the house, but you still can't do nothing and live to listen and do thing through ordering from big boss.......has ha.... This is how the Cambodia Assembly does for country. I am one of 15 million I feel it's very ashamed when the parliamentary only know how to shout to each other. Yeab you are the law maker. It seem that you forgot every thing. We are citizen continue to monitor what assembly does.

Sep 27, 2013 09:50 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

He's really dumb, he doesn't know what is he talking about at all.

Sep 27, 2013 09:47 PM

    Reply to this comment

Ms. Dara ពី Kampongcham province :

i ask you Mr. Chim Yat.

What free multiple party regime?

Sep 27, 2013 09:40 PM

    Reply to this comment

Ms. Boravan ពី Kampongcham province :

1- CNRP Correct speech about Establish of National assembly and Establish of New government is correct/true.

2- CPP make wrong conduct law-Constitution to Establish of National assembly and Establish of New government. CPP abuse law CPP abuse law

Ms. Boravan

Sep 27, 2013 09:26 PM

    Reply to this comment

Khmer Yeung ពី PP :

បើចង់និយាយថាគេខុសច្បាប់ ត្រូវខ្លួនអែងចេះច្បាប់
ដំណើរការបោះឆ្នោតប្រព្រឹត្តទៅតាមក្របខណ្ឌច្បាប់
បើចង់ថាគេលួចបន្លំត្រូវមានភស្តុតាងបញ្ជាក់អោយបានរឹងមាំ
លទ្ធផលឆ្នោតបានប្រកាសតាមនិតិវិធី រួចរាល់ 68/55
ព្រះមហាក្សត្រអញ្ជើញសមាជិកសភាទាំង 123 រូប មិនមែន 68 ទេ
55 រូបគេចសាលារៀន តើសាលាបិទទ្វាឬបង្រៀនសិស្សថែលមករៀន?
ថាគេប្រជុំខុសច្បាប់ ខុសត្រង់ណា? មានមើលរដ្ឋធម្មនុញ្ញបំពេញបន្ថែមឆ្នាំ2006 ដែរឬទេ?
ថាសភាបច្ចុប្បន្នជាសភាអែកបក្ស(បក្សតែមួយ) ចុះសមាជិិកសភា 55 ទៀតតើបានលាលែងពីសមាជិកសភាហើយឬនៅ?
បើគិតពីជាតិ មិនគួរជាន់ពន្លិច ឬដុតរោលជាតិសាសនិអែងអោយឈ្លោះគ្នាទេ

Sep 27, 2013 09:00 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

( ឆ្លើយតប : khmer yeung ពី pp : ) បើគណបក្សប្រជាជន ពិតជាស្មោះត្រង់ មិនលួចបន្លំ សន្លឹកឆ្នោត ខ្លាចអីនឹងបង្កើតគណកម្មាធិការ អែករាជ្យដើម្បី រកការពិត ភ្លាមៗទៅ ! ( មាសសុទ្ធមិនខ្លាចភ្លើង . ) _ បើគណបក្សប្រជាជន ជា មាសស្រោបដែកមិនហា៑នបង្កើតទេ ..!

Sep 28, 2013 06:39 AM

អ្នក​អាន​អនាមិក :

I agree this comment 100%

Sep 28, 2013 08:48 PM

Pich Punler ពី Phnom Penh :

Nes chea ka trem trov nas knong ka nis yey beb nes. prous chea ka pit heuy trem trov nas. Khnom Yul srob 100% tha rotsaphea khos chbab men. Knong ka nis yey bab nes kor min khos chbab del. Ber Rotsaphea pit chea trem trov men nos ter khlach avey oy ke nis yey nos?.

Sep 27, 2013 08:08 PM

    Reply to this comment

ហានិភ័យ ពី តាកែវ :

បើចង់ចាប់ត្រូវចាប់ខ្មែររាប់លាននាក់ដាក់គុក ដែលមិនទទួល
ស្គាល់រដ្ឋាភិបាលចោរខុសច្បាប់ បំពានរដ្ឋធម្មនុញ្ញ យ៉ាងច្បាស់ក្រឡែត។គ្រាន់តែមានវត្តមានស្តេចអួតថាស្របច្បាប់ គឺស្របច្បាប់សភាកុម្មុយនិស្ត។ស្តេចក៏មិនមែនជាព្រះអាទិទេព​ ដែលថាធ្វើអ្វីសុទ្ធតែត្រូវនោះទេ។

Sep 27, 2013 08:01 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សូមជួយស្តាប់ផង រឿងចោរគំរាមចង់ចាប់ម្ចាស់

Sep 27, 2013 07:31 PM

    Reply to this comment

កូនខ្មែរ ពី ភព :

តើលោកជៀម យាបនិងហ៊ុនសែនសភា(រដ្ឋសភា)អាចចាត់ការ
អន្តរជាតិដែរឬប្រសិនជាអន្តរជាតិទាំងនោះគេថាដូចបក្សសង្គ្រោះជាតិ
ដែរ?។ច្បាស់ហើយ ហ៊ុនសែនភិបាល(រដ្ឋាភិបាល)នឹងប្រកាសផ្ដាច់
ការទូតនិងជំនួយអន្តរជាតិទាំងនោះពុំខានលើកលែងតែប្រទេសអាទួ
ហ៊ាចិនចេញ។

Sep 27, 2013 07:18 PM

    Reply to this comment

Kon Khmer :

I support the government 100%. Thank for seeing all unacceptable behavior of the opposition party leader and it pales.

Sep 27, 2013 06:24 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Don't be fooled. This thug says the door is open for CNRP. Except this door is a TRAP door.

Sep 27, 2013 06:22 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Thief makes whatever law to benefit thief.

Sep 27, 2013 06:10 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Cheam Yeap is a stupid thug!

Sep 27, 2013 05:59 PM

    Reply to this comment

គំនិតខ្មែរ ពី កម្ពុជា :

បើសិនជាគណៈបក្សរបស់លោកដើរត្រូវផ្លូវស្របនិងច្បាប់ដូចខ្លួនអះអាងមែន ចាំបាច់ខ្លាចគេនិយាយធ្វើអី! គណៈបក្សផ្សេងគេមានសិទ្ធិមិនដើរតាម បើគេគិតថាផ្លូវនោះវាផ្ទុយពីផ្លូវដែរគេចង់ដើរបានត្រូវទេ?

Sep 27, 2013 05:07 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

I don't understand why RFA always display this guy face, he does not represent the interest of Khmer people? We should not waste time talking about him, but to do about it. It's an absurd to have such person represent people of Cambodia in the parliament. He is not Cambodian.

Sep 27, 2013 03:53 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ជំនាញពេញខ្ួនខាងគម្រាមខ្មែរខ្សែលោហិតតែមួយ។ សូមអ្នកនយោបាយ ទុកប្រយោជន៌ជាតិជាធំ កុំខិតខំបកស្រាយច្បាប់យកត្រូវរៀងៗខ្លួន ហើយកេងចំណេញតែលើ អ្នកទន់ខ្សោយនោះ។ ពាក្យចាស់លោកថា ខ្ពស់កប់ពពក ជ្រកអាចម៍ជន្លេន។ ការសងសឹក គ្មានទីបញ្ចប់ទេ សូមប្រកាន់ធម៌រំងាប់កំហឹង ស្វែងរកដំណោះស្រាយដើម្បីជាតិ និងកិត្តិយសលើឆាកអន្តរជាតិ។ រួបរួមរស់ បែកបាក់ស្លាប់សាបសូន្យ៕

Sep 27, 2013 03:39 PM

    Reply to this comment

ខ្មែរម្នាក់ :

​តើជាម ឆេញនេះរស់នៅបានប៉ុន្មានឆ្នាំទៀត ចាំយកដីសម្បទានពីយួន គំនិតដ៏ថោកទាបពូកែតែជាមួយខ្មែរ
ម៉េចមិនបើកភ្នែកមើលយួនក្នុងស្រុកផង ពួកអានយោបាយ
ចោរ ប្លន់តែខ្មែរឯង ចង់សម្លាប់តែខ្មែរឲ្យផុតពូជ ទុកដីឲ្យ
យួន ពួកអស់ឯងត្រូវបញ្ឈប់ជាបន្ទាន់នូវចរិតថោកទាបនេះ!

Sep 27, 2013 03:27 PM

    Reply to this comment

កូនខ្មែរ :

អាណិតខ្មែរស្លូតត្រង់ ត្រូវពួកក្រុមផ្ដាច់ការនេៈធ្វើបាប គ្មានគោរពច្បាប់ទំលាប់ ធ្វើខុសខ្លួនអែងគំរាមកំហែងគេ។

Sep 27, 2013 02:15 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

cheam yeap, you are the illegal government

Sep 27, 2013 01:44 PM

    Reply to this comment

សេរី :

យើងឃើញហើយថាប្រជាជនភាគច្រើនមិនចូលចិត្តនឹងបក្សខ្លូនដែល
បន្តុបដោយខ្លួនអែង។សភាមិនមានសមាជិកគ្រប់ចំនួនគេហៅថា
សភាឬរដ្ឋាភិបាលអត់គ្រប់ទឺក។

Sep 27, 2013 01:07 PM

    Reply to this comment

ពី សំរោង តាកែវ :

ជៀម យាប ឣើយពួកលោកឯងធើឣីក៏វាតរូវដែរ ពរោះពួកលោក មានកាំភលើង មែន ឬ មិនមែន តកូលជៀម ?

Sep 27, 2013 01:01 PM

    Reply to this comment

ពី សំរោង តាកែវ :

ធៀម យាប ឝាត់ធង់ឲកៅឣីសភារបស់ឝាត់ ធូលទឹកទន់លេហើយមើលទៅ ។

Sep 27, 2013 12:56 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី USA :

A Reminder to MohaCho Chiem Yiep-Last time you were removed from Governorship by Yuon.. This time you're will be removed from Rothophear by Khmer the people and last, you'll be removed from Cambodia by ???

Sep 27, 2013 12:15 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

រដ្ឋសភាបក្ស តែមួយខុសច្បាប់ខ្លួនអែងហើយ នៅចង់រករឿងគេទៀត ! . ឫ មួយចង់ដូរទៅជា របបផ្តាច់ការ .! _ លោកជាម យៀប ៗ ..!

Sep 27, 2013 11:58 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

mr. goat is a law phd from communist vn. he sits on a big pile of shits.

Sep 27, 2013 10:33 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លោកជាម យៀប . ពេលលោកសម រង្សី គាត់មិនទាន់មក ស្រួលគេងប្រវ័ញ លុយជាតិ លុយជំនួយ ទ្រព្យសម្បត្តិជាតិ សព្វសារពើ យកទៅធ្វើមានបាន ! . ធ្វើបាបប្រជារាស្ត្រអោយ ក្រ ល្ហេមល្ហាម យំស្រែក លោកជាម យៀប អែងអត់ភ្នែក អត់ត្រចៀកទេដឹង ! . រឿងហេតុមកពីពួកលោកជាម យៀបអែងធ្វើផ្តេសផ្តាស់ .. កុំបន្ទោសអ្នកនេះអ្នកនោះដូចចរឹក ប៉ុល ពត . អៀង សារី . នួន ជា .. ធ្វើខុសខ្លួនអែងបន្ទោសគេ ! ..

Sep 27, 2013 10:23 AM

    Reply to this comment

Anonymus :

Law is adopted to serve and protect peoples. Your law instead of doing the both missions, it become a atomic bomb to threaten yours own peoples.

Sep 27, 2013 09:54 AM

    Reply to this comment

Anonymus :

Law is adopted to serve and protect peoples. Your law instead of doing the both missions, it become a atomic bomb to threaten yours own peoples.

Sep 27, 2013 09:54 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

BE CAREFUL ! THE Dr.WITHOUT SCHOOL WILL AMEND THE LAW(S) TO FIT HIS NEED, TO PROTECT WHAT COME OUT FROM HIM AND HIS BOSS MOUTHS.
THE FOLLOWERS SURVIVE,THE NON FOLLOWERS DIE OR JAILED. WHAT STRONG MEN THEY ARE !

Sep 27, 2013 09:51 AM

    Reply to this comment

ឹខ្មែរសុទ្វ ពី Stockton, CA :

លោកនេះពិតជាខូចមែន ដឹងហើយថាបក្សខ្លួនបានកាន់អំណាច មិនស្របច្បាប់េេហីយ ហ៊ានមកគំរាមចង់ចាប់គេទៀត។ បណ្ឌិតអីទៅមិនស្អីសោះយ៉ាងនេះ ។

Sep 27, 2013 09:46 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លោកជាម យៀប រដ្ឋសភាបក្សតែមួយ ខុសច្បាប់នឹង ! ( ល្មមៗបានហើយលោកជាម យៀប កុំធ្វើជ្រុលពេក ប្រយ័ត្តប្រជារាស្ត្រទ្រាំមិនបាន ! .. ដេកម៉ាសុីនត្រជាក់អោយស្រួលទៅ .! )

Sep 27, 2013 09:17 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី PARIS :

ម៉េច ហ៊ុន​សែន ចង់ចាប់ សម រង្ស៊ី និង គិម សុខា ទៅដាក់គុក ??? បើចង់មែនសាកមើលមើល៌ !!!

Sep 27, 2013 09:04 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លោកជាម យៀប ខ្លួនអែងធ្វើខុស គំរាម គេ ! .. អាងមានកងទ័ព សុីឈ្នួល បំរើបក្ស ! _ អត់ចេះពិចារណា រកហេតុផល ..! តើប្រជារាស្ត្រ គាត់សុខចិត្តទេ ! .

Sep 27, 2013 08:53 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Go ahead buddy if you dare!

Sep 27, 2013 08:53 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល