មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ លោក ហ៊ុន សែន បញ្ជា​ឲ្យ​ផ្អាក​ធ្វើ​ប័ណ្ណ​បើកបរ​យានយន្ត​គ្រប់​ប្រភេទ​បណ្ដោះ​អាសន្ន

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







shame shits :

Stupid political ruthless behavior and etc....

Jan 02, 2016 12:12 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

So How about the grand concession land of 40000 hectares for 99 years in Ratanakiri to Viet Name Army will you claim it back for Cambodia? Do you think VN will give those land back to Cambodia? Cambodia country belong to 15 million of Cambodian. Please answer me Thanks

Dec 30, 2015 03:32 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

របៀបដឹកនាំ របស់ រដ្ឋាភិបាល ហ៊ុន សែន = បង្កើតបញ្ហា រួច បានមកដោះស្រាយ តាមក្រោយ ( គូរ ហើយបាន គឹត ) ។

Dec 30, 2015 01:31 AM

    Reply to this comment

និស្សិតសាកលវិទ្យាល័យឆ្នាំទី៤ ពី ខេត្តសៀមរាប :

សូមលោកនាយករដ្ឋមន្ត្រី រួមទាំងក្រសួងពាក់ព័ន្ធនានា មេត្តាសំរួលនូវតម្លៃនៃកាធ្វើប័ណ្ណបើកបរនេះផង ហើយខ្ញុំសង្ឃឹមយ៉ាងមុតមាំថាលោកនឹងអាចធ្វើបាន ព្រោះការកំណត់តម្លៃនេះវាពិតជាថ្លៃខ្លាំងណាស់សម្រាប់និស្សិតដូចជារូបខ្ញុំ។

Dec 30, 2015 01:10 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ល្បិចកល ដឹកនាំប្រទេស របៀប អង្គុយលើ ចង្អេរ លើកខ្លួនអែង របស់តាចាស់ ហ៊ុន សែន , មន្ត្រីនៅថ្នាក់ក្រោម អាក្រក់ទាំងអស់ !

Dec 30, 2015 01:02 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

It seem Like Mr Hun Sen runs every department from king to car, any things else Mr Hun Sen didn't stick his nose into. He try to act tough, 10 million cambodian any one tougher than Mr Hun Sen, show him.

Dec 30, 2015 12:03 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

តើការប្រឡងបើកបរសម្រាប់ម៉ូតូអាចធ្វើបាននៅទីណាខ្លះ?​​ បើខ្ញុំនៅធ្វើការនៅភ្នំពេញ​តែស្រុកកំណើតនៅខេត្ត។

Dec 29, 2015 11:21 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ល្បិចកល ជញ្ជក់ឈាម ប្រជាពលរដ្ឋ ដោយស្របច្បាប់ របស់ រដ្ឋាភិបាល ហ៊ុន សែន មានជា យូរមកហើយ !
ដូចជា = ប្រេងសាំង !
= ភ្លើងអគ្គីសនី !
= ធ្វើ ប៉ាស័្ពរ !
= ធ្វើប័ណ្ណ បើកបរ !
និង សំបុត្រស្នាម ផ្សេងៗ ទៀត ...... !

Dec 29, 2015 11:08 PM

    Reply to this comment

Adam ពី phnom penh :

good idea

Dec 29, 2015 10:17 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

រឿងអញ្ចឹងកើតយូហើយ ហេតុអីក៏លោកមិនដឹង មកពីលោកជឿលើរបាយការណ៍
ជឿពួកអែបអប អត់ដែលចុះដល់កន្លែងធ្វើផ្លាកលេខ ទៅដល់បានហួសចិត្ត
ហាមយកលុយ​ ហាម,,, ហាម,,, តែបើមិនអោយលុយ ទាល់តែយូបានបាន
នេះគឺពុករលួយស្របច្បាប់

Dec 29, 2015 10:01 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ម៉ូតូខ្ញុំសេរីឆ្នាំ​2000តែក្រសួងមិនធ្វើផ្លាកលេខអោយ នៅពេលបើកប
ប៉ូលីសមានសិទ្ធផាកពិន័យដែឬទេ?

Dec 29, 2015 09:18 PM

    Reply to this comment

និស្សិត ពី ភ្នំពេញ :

សម្តេចកុំធ្វើល្អបានតែភ្លែតនោះ! សម័យfacebook​ បើចង់យកចិត្តប្រជាជនខ្មែរគ្រប់ទិសទីនោះ សូមលះបង់ដោយចិត្តស្មោះនូវ.......ពេលនោះកេរិ៍្តពិរោះនឹងសាបព្រោះដល់........

Dec 29, 2015 09:12 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

តើតម្លៃនៃការបន្តសុពលភាពប្រែប្រួលយ៉ាងណាទាំងម៉ូតូ ទាំងឡាន?

Dec 29, 2015 09:01 PM

    Reply to this comment

heng ngim teng ពី ភ្នុំពេញ :

ខ្ញុំកំទ្រសម្ដាច់100%

Dec 29, 2015 07:31 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

three strikes you out could help drink driving.

Dec 29, 2015 06:40 PM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល