មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ សមត្ថកិច្ច​កំពុង​ស្វែង​រក​អ្នក​កែ​រូបថត​ភរិយា​របស់​លោក ហ៊ុន សែន

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

យ៉ាងម៉េចហើយ តាចាស់ ហ៊ុន សែន រឿង បាតុករជនពាល មួយហ្វូង វ៉ៃ ទាត់ធាក់ តំណាងរាស្ត្រ ២ នាក់ធ្វើអោយរបួសធ្ងន់ ចាប់បានទាំងអស់ រួមទាំងអ្នកបញ្ជាពីក្រោយ យកមកកាត់ទោស បានហើយ ឬ នៅ ?

Jan 01, 2016 12:45 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

I do not think that kind of thing always done by opposition supporter it can be done by those who do not the PM. But I do not support those who made that thing either.

Dec 31, 2015 06:44 PM

    Reply to this comment

វរះ :

នេះជាមនុស្សរពិះដៃចង្រៃខ្លួន​ ផ្ទះមិនដេកចង់ដេកគុក​ សមមុខណាស់

Dec 31, 2015 01:22 PM

    Reply to this comment

ហានិភ័យ ពី តាកែវ :

"គ្រូខូចសិស្សខិល " ភាសាគ្រោតគ្រាត​និងអសុរស របស់មេដឹកនាំខ្មែរបច្ចុប្បន្ន ជាគំរូដ៏អាក្រក់ ឆ្លងដល់យុវជន ដែលជា ទំពាំងស្នងឬស្សី យកមកប្រត្តិប័ត្រតាម។

Dec 31, 2015 12:35 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Hun's families and buddies they are untouchable. But everyone's vote is changeable. Please follow you heart, do not be scared.

Dec 31, 2015 11:37 AM

    Reply to this comment

ear kimsreng ពី mebol :

bun rany Vietcong face not be Cambodia face
bun rany like blow job

Dec 31, 2015 11:27 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Support or not support CPP is not a problem. But the editor over did. We should better show a respect to a county Prime Minister and his family, that is what I want to say. Even this person, you think he is bad.

Dec 31, 2015 10:03 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

​​​ចុះពួកអ្នកផុសធាក់ក្បាលកេនឹងជើងកិតយ់ាងម់េចដែរ

Dec 31, 2015 08:03 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

, នៅស្រុកខ្មែរ ប្រមុខ អ្នកដឹកនាំ ហ៊ុន សែន ប្រើពាក្យ អសុរស ច្រើន ដូច ជា = វើយអញថា .អានេះ​ .មីនេះ​ .អញបិទទ្វារវ៉ៃឆ្កែ .មានសង្គ្រាម .អញថា ប្រយ័ត្នគុក .ចង់វ់ៃ កាប់ បាញ់គ្នា ក៏បាន ស្វាគមន៍ ជានិច្ច លះ........!
ុ,លោកហ៊ុន សែន ប្រើពាក្យ អសុរស ច្រើន ប៉ុន្តែគ្មានទោស នេះគេហៅថា ស្រុកខ្មែរ អនុវត្តន៍ ច្បាប់ស្តង់ដា 2 !

Dec 31, 2015 07:42 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

>. ស្អី ក៏ បក្សប្រឆាំង ឆ្កួតមែនទែនហើយ តា ហ៊ុន សែន នេះ !
នយោបាយបក្សសង្គ្រោះជាតិ មិនគាំទ្រ ពួក អសីលធម៏ នោះទេ !
ដូចជា មានមនុស្ស មួយចំនួន ថា = អានេះ .មី មួយនោះ .វើយ អញថា . បិទទ្វារ វ៉ៃឆ្កែ .មានសង្គ្រាម ជាដើម លះ...........1

Dec 31, 2015 05:33 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

I think this is right human abusing in Cambodia. Hun sen is very bad to find some one edited his wife's photo. why he does not find out some one tries to kill Mr.Kem Sokha?

Dec 31, 2015 05:05 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល