មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ លោក ហ៊ុន សែន ប្រកាស​បញ្ឈប់​ក្រុមហ៊ុន​យក​ប្រាក់​ពី​ពលរដ្ឋ​ជិះ​ឆ្លងកាត់​ផ្លូវ​វ៉េងស្រេង

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប៉ុន្មានឆ្នាំមុន បុរស ឡឺកឺ ហ៊ុន សែន បន់ថា : ថ្ងៃនេះ ថ្ងៃស្អែក កុំអោយគ្រោះថ្នាក់ ចរាចរ . ប៉ុន្តែ គ្រោះថ្នាក់ចរាចរ របួស ស្លាប់ លើសដើម ! ។

Dec 28, 2015 08:41 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

យើងបោះឆ្នោតជូនសម្តេច ហ៊ុន សែន លេខរៀងទី4

Dec 28, 2015 03:52 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សូមប្រជាជនខ្មែរជឿជាក់លើសម្តេចហ៊ុន សែនបន្តទៀត ព្រោះយើងធ្លាប់ជឿយូរណាស់មកហើយ ។ យើងកុំជឿពួកសញ្ជាតិ2ដើរតែកុហក់បោកប្រាស់គេ ប្រមូលលុយពីយើងគ្រប់គ្នាយកទៅដើរលេងស៊ីចាយនៅក្រៅប្រទេសជាមួយប្រពន្ធកូនយ៉ាងសប្បាយ។

Dec 28, 2015 03:51 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

យើងអ្នកភ្នំពេញឈប់ចាញ់បោកខ្មែរកាត់យួន សម រង្សី ទៀតហើយ។ មានតែសម្តេចហ៊ុន សែន ប៉ុណ្ណោះដែលធ្វើអោយយើងដេកស្រួល រកស៊ីស្រួល ដើរលេងសប្បាយ កូនៗអាចរៀនតាមចិត្ត យើងប្តេជ្ញាបោះឆ្នោតជូនសម្តេចហ៊ុន សែន នៅ អាណត្តិទី6

Dec 28, 2015 03:47 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

បើ ហ៊ុន សែន ចង់បានលុយ រថយន្តធ្វើដំណើរ ទៅធ្វើផ្លូវ អាកាស ដូចជា ពី :
ពី ភ្នំពេញ ទៅ ឧត្តុង ជាដើម !

Dec 28, 2015 03:46 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

គាំទ្រសម្តេច ហ៊ុន សែន នៅអាណត្តិក្រោយៗទៀត

Dec 28, 2015 03:43 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

យើងអ្នកភ្នំពេញបោះឆ្នោតជូនសម្តេច ហ៊ុន សែន នៅឆ្នាំ2017 និង ឆ្នាំ2018 ទាំងអស់គ្នា

Dec 28, 2015 03:41 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រើល្បិច យកលុយចូល បក្ស ប្រជាជន ទាល់តែប្រជាពលរដ្ឋ គាត់ស្រែកឆ្ងល់ : ធ្វើផ្លូវ នៅលើដី លើស្ពាន ម៉េចបានយកលុយ រថយន្ត ! តើរដ្ឋាភិបាលខ្មែរ សព្វថ្ងៃ ជារបស់ អ្នកណា ?
$ ជា របស់ ហ៊ុន សែន តែម្នាក់ ឬ ?
$% ចុះបើ ហ៊ុន សែន ងាប់ បាត់ ជារបស់អ្នកណាទៀត ?

Dec 28, 2015 03:10 AM

    Reply to this comment

Sam ពី Poipet :

So How about 40,000 hectares Land concessions in Ratanakiry to Viet Name army will he claim back? or it will loose to VN from now on? WHO RESPONSIBLE FOR THIS???

Dec 28, 2015 02:45 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

តាចាស់ ហ៊ុន សែន អែង មិនបាច់មកធ្វើប្រជាពិថុត អួត ទេ​ !
>. ការងារ ធ្វើផ្លូវថ្នល់ ផ្លូវជាតិ អោយរថយន្ត ធ្វើចរាចរ នៅលើដី លើស្ពាន គឺជា ភារកិច្ច របស់អ្នកកាន់អំណាច ដែលកាន់លុយ ជាអ្នកធ្វើ កសាង មិនមានច្បាប់ត្រូវយកលុយទេ !
បើ ក្រុមហ៊ុន វិនិយោគ ធ្វើផ្លូវ អាកាស ( ផ្លូវលើ នៅពីលើផ្លូវក្រោម )ទើបអាចដាក់បារាស់ យកលុយរថយន្ត ធ្វើចរាចរ ឆ្លងកាត់ !

Dec 28, 2015 02:37 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល