មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ សមាគម​គ្រូ​បង្រៀន​ព្រមាន​ធ្វើ​កូដកម្ម​ទាមទារ​ប្រាក់​ខែ​១​លាន​រៀល

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







ធម្មឹក ពី ក្រោមពោធិ៍ព្រឹក្ស :

គ្រូបង្រៀនក្នុងរបបលោក ហ៊ុន សែន គឺបង្រៀនសិស្សឲ្យពុករលួយ​ទូទាំង​ប្រទេសធ្វើដូចអ្នកដឹកនាំអវិជ្ជាដែលកំពុងគឹតថា ខ្លួនឯងអស្ចារ្យ​ជាងអ្នកដ៏ទែ និងអាទិទេពនរកចាប់ជាតិ មិនគឹតពីជាតិ ពីប្រភពដើមខ្លួន ពីភាពក្លែងក្លាយផងខ្លួន។

Jan 01, 2014 08:09 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ជយោ! គ្រូបង្រៀនធ្វើកូដកម្ម។ ការដឹកនាំរបស់មនុស្សអវិជ្ជា ធ្វើអោយរាស្ត្រមួយនគរវេទនា។ ក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រខ្មែរ មានតែជំនាន់ហ៊ុន សែនទេ ដែលឪពុកម្តាយលក់កូនស្រី ដើម្បីក្រពះ។ ហ៊ុន សែនត្រូវដឹងខ្លួនចំពោះរឿងនេះ។ សូមលោកឯងផ្តាំចៅអោយអានប្រវត្តិសាស្ត្រអំពីរបបលោកឯង នៅក្រោយតុលាការរាស្ត្រកាត់ទោសលោកឯងរួច។ ជយោ! ប្រាក់ខែមួយលានរៀល។

Dec 31, 2013 07:36 PM

    Reply to this comment

សំរោង ពី តាកែវ :

សួរថាតើ ឝរូបងរៀន និងមនតរីរាជការ មានប៉ុនមាននាក់ ? តាមសងកេត ដូធជាមិនមានធំនួនណាមួយជាក់លាក់ ធូលរួមទាមទារ ឣីនឹងឝេសោះ ។ បហែលពួកឝេរស់នៅមាន ជីវភាពឝរប់ឝរាន់ សមរម ហើយទេដឹង ? បើឣញធឹងមែន តើខំទាមទារឲពួកហនឹងធើឣី? ឝណៈបក នយោបាយ ឝួរលប់ធោលឝោលនយោបាយដំឡើងលុយ ឲពួកហនឹងទៅ ។

Dec 31, 2013 04:42 PM

    Reply to this comment

PP :

Yes, all teachers should get up and do the protest for wages. Do not let CPP treats you like animals while CPP owns all lands, businesses, and a lot of luxury houses.

Dec 31, 2013 10:56 AM

    Reply to this comment

Khmer in US :

Most big guys in the government are corruption. They are the thieves. But when they were still young, they went to school. What did they learn in school from the teachers. Only teachers know this.
Older teachers and younger teachers to make sure you are not teaching students to do corruption.
Teachers! You are the one to involve with corruption, too.
Teachers! you are the one to help cleaning up corruption, too.
Teachers! You are the one that know things better.
Teachers! You teach in good universities, you get good pay, you are the teachers, too.
Teachers! You are the special men and women in our nation. Please get up and do your best. GOD BLESS YOU ALL.

Dec 31, 2013 10:32 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Our teachers,our police,our soldiers,it's time to stand up together and fight for our salary. We are human,we need to live like human and with honest. Our salary is very small amount look like the garbage that the corrupt high rank throw out.Every day we live look like animal. When we are sick, we have no money to take care our self.

Dec 31, 2013 09:49 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រាក់ខែគ្រូបង្រៀនមួយលានរៀលជាការសមនឹងចំណេះដឹងរបស់គ្រូគួរតែដោះស្រាយបានបើសិនជាអ្នកដឹកនាំមានចំណេះដឹងគ្រប់គ្រាន់ គ្រាន់តែបំបាត់អំពើពុករលួយរបស់ អាម៉ីអាថោងក្រោមឃ្លៀកឱ្យបានទៅ អាចដោះស្រាយបានយ៉ាងងាយ

Dec 31, 2013 09:20 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី PARIS :

ក្រោយពីជាង៣០ឆ្នាំរស់ក្រោមអំណាចសង្កត់សង្កិនរបស់ពួកកុម្មុនិស្តផ្តាច់ការ ពលរដ្ឋទូរទាំងប្រទេសចាប់ផ្តើមងើបបម្រះហើយ !!! នេះជាជើងមេឃថ្មីនៃសេរីភាពដែលកម្ពុជាមិនដែលធ្លាប់មាន !!!នៅតែប៉ូលិស ទាហ៊ាន មន្ត្រីរាជការ ទៀតទេ !!! ម្តងនេះបើស្ថាប័ណ្ណទាំងបីរើទៀត ហ៊ុន សែន នឹងមិន អាចទ្រាំទ្រ SUTNAMI មហាជនបានឡើយ !!!

Dec 31, 2013 08:53 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល